件名が「Unknown user」という英文のメールが届いた。 | サポート

サポート・よくある質問

件名が「Unknown user」という英文のメールが届いた。

先方にてメール拒否設定がされている可能性がありることを通知するメールです。

対応方法

受信者側にて『迷惑メール対策』の設定が行われていないか、先方へご確認ください。

特徴的なキーワード:Your message was not delivered because thedestination computer refused
to accept it
Denied by Spam
件名(Subject)Unknown user
送信者(From)
本文(Body)

This Message was undeliverable due to the following reason:
Your message was not delivered because the destination computer refused to accept it (the error message is reproduced below). This type of error is usually due to a mis-configured account or mail delivery system on the destination computer; however, it could be caused by your message since some mail systems refuse messages with invalid header information, or if they are too large.

Your message was rejected by (先方メールサーバー) for the following reason:

Denied by Spam(str=0001.0A330203.4C3AD015.001F,ss=4,sh,fgs=12).

The following recipients did not receive this message:

<宛先メールアドレス>

Please reply to Postmaster@jcom.zaq.ne.jp
if you feel this message to be in error.

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